Retourneren en herroepingsrecht

We hopen het natuurlijk niet, maar het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Misschien omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bestelbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. De kosten hiervan kun je terugvinden op de website van PosNL.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan PinkBudget geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@pinkbudget.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Verkeerd bezorgadres ingevuld

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Dat kan gebeuren! Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Heb je een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals de bedoeling was. We raden je aan om ontevreden bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pinkbudget.nl. Er is altijd een oplossing mogelijk.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan moeten we je er juridisch gezien op wijzen dat het mogelijk om jouw geschil aan te melden bij een andere instantie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.